Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Beginilah bermulanya.... Cross Stitch merupakan minatku @ hobi laaa bole dikatakan suatu masa dulu..

Dan kini aku rasa ingin bergiat kembali dengan menawarkan peluang kepada anda-anda semua sekiranya berminat untuk mengabadikan memori indah atau ingin melakarkan perasaan anda dengan menggunakan cross stitch. Kami disini boleh membantu. Kami mengambil tempahan dengan harga yang sangat berbaloi-baloi.


Dapatkannya disini, Cross Ika @ Stich. Jadikan ia milik anda atau hadiahkan untuk yang tersayang....


Sebarang pertanyaan boleh hubungi aku disini...


CONTACT NO : 012-3068945

EMAIL : farika_aries@yahoo.com

add skype : farika82

Thursday, February 24, 2011

Honey star @ ZoO NeGaRa...

Rasanya aku yang teruja nk g zoo nih.. ckp dgn honey star.. buat xtau jerkk dye.. 
bila dh sampai baru laa nampak terujanyer.. coz dye yang mula2 nampak gajah... 
rupe2nye kami parking berdekatan dengan kandang gajah.. mana tak dye teruja..hehhe...
Sib baik gajah tuh x kuar kandang erkkk..

Nih rege tiket2nyer...
korang klik laaa... untuk tumbesaran lg baik..ekeke

aku x masuk pn zoo serangga & taman rama-rama
yg 20hengget tuh pn sangap gak laaa aku nk jalan.... berpeluh2..hehehe
ckp dgn ayahnyer.. kalu hari2 aku jalan cenggini... bole kurus..hahha


tapi tahun lepas kawan aku pegi harga dye lebih murah rm5... 
so, kalu tahun depan pegi... tambah lagi rm5 lagi ke...huhuhuhu


Kita bergambar dulu sebelum masuk... honey star aku dh x sabar nk masuk tuh..
bawak siap2 stroller... kang mana tau dak kecik nih malas nk jalan... 


Nih kat 'children world'.... banyak binatang kat sini.... 
ada arnab, kuda padi, tupai.. macam2 lg laaa
honey star aku mmg suke sgt... slalu tgk gambar jerkk.. nih dapat tgk live... 
rambang mata jadiknyer dye..hehhehe
kejap nk tgk itu, kejap nk tgk ini...

ada satu binatang nih... pig (babi hutan)... ye2 kami (aku n ayahnye) ckp bahasa omputih 'pig.. pig'
sekali dye bole ckp... laaa babi... ckp kuat2 lak tuh..ekekke


tengok tuh... honey star aku sgt berani... dye nk bg unta tuh makan...
aku pn takut... aku ofer amik gambar jerkkk..hehehe..
dye kalu bole sume binatang nk bg mkn.. singa, harimau pn nk bg mkn... 
tp no way laa... kang dgn dye lak kena ngapp....huhuu
bekal biskut tiger... habis bg mkn kt dlm zoo nih jerkk.....
tp bkn dak kecik nih yg mkn.. binatang kt zoo nih..heheh..
xpe laa bukan slalu pn dtg sini..


nih burung ape erkkk??? burung ini sgt berani... jalan luar daripada tasik tuh..
tp bila org nak dekat.. dye lari lak..heheh..
aku pn ape lagi.. amik kesempatan..
tp sebenarnya takut gak... kang tiba2 dye patuk kte org lak..ekekke


 
dah tiba kawasan sini... kami sgt keletihan.. kaki pn dh sakit berjalan..
honeystar aku lak xtau laa.. mcm xpenat jerkk.. stroller yg kami bawa akhirnyer
menjadi tempat isi barang jerkk... dye xnk duduk langsung
jalan jerkk semedang...hehehe


jom layan tgk pic binatang kt zoo...
sebenarnyer byk lg... malas laaa nk upload..;p





tima kasih kerana membaca karangan aku nih..hehee
ke korang tgk gambo jerkkk..
suke ati laaa...

follow ahhh aku... nanT aku follow korang...ekekke
ok... sayonara




pororo the little peguins...



No comments:

Post a Comment