Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Beginilah bermulanya.... Cross Stitch merupakan minatku @ hobi laaa bole dikatakan suatu masa dulu..

Dan kini aku rasa ingin bergiat kembali dengan menawarkan peluang kepada anda-anda semua sekiranya berminat untuk mengabadikan memori indah atau ingin melakarkan perasaan anda dengan menggunakan cross stitch. Kami disini boleh membantu. Kami mengambil tempahan dengan harga yang sangat berbaloi-baloi.


Dapatkannya disini, Cross Ika @ Stich. Jadikan ia milik anda atau hadiahkan untuk yang tersayang....


Sebarang pertanyaan boleh hubungi aku disini...


CONTACT NO : 012-3068945

EMAIL : farika_aries@yahoo.com

add skype : farika82

Monday, February 7, 2011

Dua pasang arnab bercinta...

Pernah dengar lagu Yovi & Nunu x?? betul ke nama artis tuh... ntah laa... kalau salah tolong betulkan erkkk.. xsilap aku penyanyi asalnyer dari Indonesia... kemudian artis malaysia ada nyanyikan semula lagu nih... tapi aku lupe lakk sape...heheh.... tapi aku minat lagu tuh... tajuk dye sebenarnya 'Dua insan bercinta'.... Lebih kurang laaa tajuk entry aku arini kn??.. cuma skang arnab yang bercinta..hehheh...


cantek dye orang nih jadi pengantin....


Semoga kekal berbahagia....


hingga hujung nyawa.


Kepada pasangan pengantin... kalu tertengok blog nih... dedicated khas utk korang lahhh..hehehe



No comments:

Post a Comment