Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Beginilah bermulanya.... Cross Stitch merupakan minatku @ hobi laaa bole dikatakan suatu masa dulu..

Dan kini aku rasa ingin bergiat kembali dengan menawarkan peluang kepada anda-anda semua sekiranya berminat untuk mengabadikan memori indah atau ingin melakarkan perasaan anda dengan menggunakan cross stitch. Kami disini boleh membantu. Kami mengambil tempahan dengan harga yang sangat berbaloi-baloi.


Dapatkannya disini, Cross Ika @ Stich. Jadikan ia milik anda atau hadiahkan untuk yang tersayang....


Sebarang pertanyaan boleh hubungi aku disini...


CONTACT NO : 012-3068945

EMAIL : farika_aries@yahoo.com

add skype : farika82

Wednesday, February 16, 2011

BLue BiRD

Burung biru... aku xtahu maksud tersirat dan tersurat.. tapi dye orang nk 2 ekor burung besar.. so aku buat laaa ape yang aku tau.. begini laaa hasilnya... hope yg membeli suke.. yang menerima lagi2 suke.. ekekee... 

Ermmmmm aku nk ubah lagu background blog laaa.. bosan lak selalu sgt dengar.. tuh laa atika..
 ritu ko kemaruk sgt...
nih dh bosan.. baru nk sedar....hhahaha....
Lagipun sempena kelahiran Nabi nih..... bawak2 laaa berselawat kan lagi bagus...hehehe

Nih dye burung biru...

cantek kn??... cakap laa cantek... 
nanT aku sentap...ekekeke


close-up ckit....


Selamat Pengantin Baru....








No comments:

Post a Comment