Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Beginilah bermulanya.... Cross Stitch merupakan minatku @ hobi laaa bole dikatakan suatu masa dulu..

Dan kini aku rasa ingin bergiat kembali dengan menawarkan peluang kepada anda-anda semua sekiranya berminat untuk mengabadikan memori indah atau ingin melakarkan perasaan anda dengan menggunakan cross stitch. Kami disini boleh membantu. Kami mengambil tempahan dengan harga yang sangat berbaloi-baloi.


Dapatkannya disini, Cross Ika @ Stich. Jadikan ia milik anda atau hadiahkan untuk yang tersayang....


Sebarang pertanyaan boleh hubungi aku disini...


CONTACT NO : 012-3068945

EMAIL : farika_aries@yahoo.com

add skype : farika82

Monday, December 27, 2010

Stitch your name @ greetings

Kamik2 sekelian.. aku ada nak offer korang nih.... kalu korang nak wat stitch tapi xder masa.. aku bole tolong.. tapi kena bayar laaa erkk..kih kih.. bese laaa dalam dunia nih mana ada yg free kn... masuk tandas pn kena bayar.. walhal masuk tandas bukan guna air pn.. just touch-up lipstic bedak jerkkk..huhu...

Eh ape yang aku melalut nih.. kembali ke tajuk asal erkkk... iklan jap.. kih kih
gini laaa aku ada offer korang kalu nk wat tempahan nama atau greetings@mesej untuk dijadikan cross-stitch yang paling istimewa untuk yang tersayang atau boleh juga dijadikan hadiah kepada diri sendiri... 

We will design any name with any message.

Contoh-contoh









Nih contoh-contohnyer... Kalau korang berminat boleh ikuti langkah-langkah nih erkk..
  1. Nyatakan nama atau greetings@mesej korang
  2. Kerja design akan dimulakan (Korang kena laa bagitau tema@theme design korang erkkk)
  3. Jika setuju, korang perlu ahh membayar deposit terlebih dahulu. Apabila bayaran deposit sudah diterima, proses jahitan akan bermula. 
  4. Apabila siap, korang jelaskan bayaran penuh dulu laaa.
  5. Nanti aku pos erkkk dh siap...







No comments:

Post a Comment